top
    halaman pesananhalaman pertanyaan

Friday, 31 October, 2014

        

Web site Penyelamat buat mereka yang mengalami masalah Resdung dan Jerawat Kronik, Batuk Berkahak, Bersin, Gatal Hidung, Bernanah dan Sakit Mata. Penting: sila baca!

Adakah gejala / simptom tersebut sering menganggu aktiviti seharian lalu menyebabkan anda rasa tidak selesa? Kalau ya, hari ini adalah hari bertuah anda. Sebab saya akan SERIUS membantu anda menghapuskannya! Kerana saya TAHU, bagaimana:

Kepada mereka yang terlibat dengan masalah jerawat degil, bisul, nanah, lendir tersekat atau apa jua penyakit yang satu keluarga dengan Resdung, maka website ini ada semua kelengkapan yang diperlukan bagi membantu anda mengubati serta menghapuskannya! Apa yang perlu anda lakukan ialah memberi masa kepada diri membaca serta memahami segala tertulis dengan baik. Bertenang dan jangan risau.

produk rawatan muka jerawatJangan biarkan jerawat dan resdung anda sampai ke tahap teruk macam ni. Terlebih dahulu, biar saya terangkan mengenai penyakit resdung yang berada di tahap kronik. Resdung sebenarnya adalah sebuah 'pintu' kepada kemasukan kuman-kuman lain yang ada. Makna: pada mulanya Resdung ni hanyalah hama yang dikaitkan dengan gejala bersin, gatal dan batuk ringan. Bila hal kesihatan diabaikan, lama-kelamaan ia akan merebak. Segala batuk, gatal dan bersin bertukar menjadi berat. Kulit pula akan ketara nampak bermasalah (seperti jerawat nanah, merah dan bisul.) Dan bila kuman resdung ni dah banyak, maka ia akan membuat sarang berupa lendir yang melekat di bawah permukaan kulit. Lendir ini berupa saluran sambungan yang mengalir cecair busuk di dalamnya (tu pasal bila picit muka, keluar benda putih kecik). Ini adalah tapak resdung. Kulit yang sudah dihinggapi akan mudah berjerawat. Seterusnya, pertahanan badan (antibodi) menjadi lemah dan kuman-kuman lain dapat ceroboh masuk. Dan bila banyak kuman masuk dan bercantum antara satu sama lain, maka boleh mewujudkan penyakit lain yang lebih berat. Merujuk pada gambarajah di bawah, ini adalah hasil kerosakan yang boleh berlaku akibat dari pengabaian yang 'total' (tidak mengambil berat soal penjagaan kesihatan ataupun mengamalkan cara yang SALAH.) Jadi, berhati-hatilah. Amalkan gaya hidup sihat.

Salah satu penawar paling berkesan mengubati / melawan / menghalang penyakit tersebut dari terus merebak adalah: dengan meng'wap' (atau meng'asap'kan) wajah menggunakan bahan yang bernama: Rokok Resdung.

Bahan ini diperbuat dari ramuan yang telah diadun sebati bagi mengatasi kuman-kuman yang menjadi penyebab kepada permasalahan Jerawat dan Resdung. Sememangnya pelbagai pihak menawarkan produk seperti ini tetapi yang menjadi perbezaan adalah: bagaimana, siapa dan apa ramuan yang digunakan? Tiga perkara ini adalah penting untuk anda telitikan. Maksud saya; bagaimana cara pembuatannya? Adakah ia kemas atau tidak? Bersih atau tidak? Siapa pula; adakah orang itu mahir dan tahu dengan sebenar-benarnya tentang apa yang diperbuat? Dan adakah ramuan yang digunakan serta diadun itu benar-benar menjamin hasil yang memuaskan terhadap para pengguna? Sila renungkan sejenak sebab perkara ini penting; kita tidak mahu membazir wang dan masa menggunakan sesuatu yang tidak mendatangkan hasil!

Namun semua itu tidak perlu anda risau kerana di sini adalah tempat yang telah memberikan sepenuh usaha dalam menghasilkan barangan bernama Rokok Resdung ini. 'Penghasilannya' dibuat dengan begitu teliti bagi menghapuskan penyakit jerawat dan resdung sekalipun penyakit telah capai ke tahap SERIUS. Kami akan memberi tunjuk ajar bagaimana anda boleh mengubati penyakit tersebut menggunakan barangan ini.

Mengesyorkan: Rokok Resdung Herbal!

pesan rokok resdungpesan rokok resdungpesan rokok resdungpesan rokok resdungpesan rokok resdungpesan rokok resdungpesan rokok resdungpesan rokok resdung
Hanya RM40 untuk 20 Batang ATAU
RM90 untuk 50 Batang (termasuk kos pos)
Beli secara online sekarang!

Apakah ROKOK RESDUNG dan bagaimana pula ia boleh dikaitkan sebagai PENAWAR kepada penyakit RESDUNG?

Sesetengah tahu, selebihnya tidak. Adakah Rokok Resdung itu rokok? Bukan! Rokok Resdung adalah suatu cara perubatan yang dicipta oleh pengamal pengubatan tradisional yang bersungguh-sungguh mengkaji bagi mencari jalan penyelesaian ke atas penyakit resdung. Ada juga yang memanggilnya dengan nama Lilin Resdung. Barangan ini amat kurang penggunaannya kerana ia ternyata sukar didapati. Akibat dari ini, ramai yang masih tidak mengerti serta kurang arif tentang cara penggunaannya. Ditambah lagi dengan cara adunan dan bahan digunakan yang rata-rata menjadi 'misteri' kepada kebanyakkan orang. Tapi hakikat sebenar; penawar resdung ini terbukti dapat membantu menghapuskan permasalahan resdung dan jerawat dengan berkesan kalau kena caranya.

Info: Terdapat beberapa jenis yang dikaitkan dengan Rokok Resdung. Kategorinya termasuk:

i. di'tangas', duduk membongkok sambil wajah dibiar terkena aliran asap.

ii. dihisap / sedut macam rokok biasa (tak sesuai untuk kebanyakan orang).

iii. dibakar batangnya, sambil pegang; asap bagi terkena pada sekitaran wajah.

iv. Bakar hujung atasnya, lalu corong bawah terkeluar asap wap (lembut). Wap ini dituju ke wajah.

Jenis yang saya ceritakan di laman web ini adalah yang ke-iv. Jenis paling popular dan paling berkesan.

Wap asapnya yang panas dapat melancarkan liang rongga tersumbat serta mengeringkan jerawat dengan cepat. Tindakan ini memaksa Ulat Resdung keluar - seumpama 'vaccum cleaner' bezanya ia menolak keluar hama serta kuman (bukan sedut). Jerawat yang kemerah-merahan, akan mengecut (atau pecah kalau bernanah). Tapi kalau jerawat tu pecah tak apa, sebab ia pecah secara 'halus' - wap tersebut akan mematikan kuman yang terkeluar dan mengeringkannya dengan cepat.

punca jangkitan jerawatpunca jangkitan jerawatpunca jangkitan jerawatpunca jangkitan jerawatpunca jangkitan jerawatpunca jangkitan jerawatarrowBahaya: memicit jerawat. Picitan akan memudaratkan lagi kerana jari jemari berserta kuku mengandungi bakteria yang boleh mengakibatkan jangkitan. Elakkan sebaik mungkin melakukan perkara ini. Kalau mahukan jerawat tu di'picit' dan pecah, gunalah rokok resdung kerana wap panas + herbalnya akan mematikan kuman secara gentle, on the spot!

arrowKulit berminyak: kulit jenis ni mengeluarkan 'sebum'(cecair) yang berlebihan akibat lubang pori di dalaman sudah 'pecah'. Kulit berminyak bukan normal. Ia adalah suatu penyakit. Petanda bahawa ada sesuatu yang tak kena berlaku. Jadi, cara rawatan adalah dengan memperbaiki saluran pengaliran di dalaman tu. Sekali lagi rokok resdung memainkan peranan: Wap ia bertindak mengeringkan kulit wajah (walaupun sangat berminyak). Sikit demi sedikit saluran minyak yang terpecah tu boleh 'dipanaskan' supaya kering dan tertutup.

Rokok Resdung untuk Rawatan Kecantikan

rawatan kecantikan rokok resdungrawatan kecantikan rokok resdungrawatan kecantikan rokok resdungrawatan kecantikan rokok resdungrawatan kecantikan rokok resdungSelain bidang rawatan resdung tradisional, ia juga amat berkesan mencantikkan wajah. Seperti yang dinyatakan, bahan ini mengeluarkan wap panas yang boleh membunuh bakteria-bakteria di sekitaran wajah. Prosesnya berlaku begini:

  • Apabila wap panas (sebenarnya suam, tak sakit pun) di se'merata'kan ke atas wajah, ia seperti memberi senaman kepada urat-uratan di dalaman.

  • Tindakan ini akan membuatkan peredaran darah aktif, seolah-olah ia di'kejut'kan.

  • Mana-mana saluran yang tersekat, akan clear. Saluran yang tersekat, akan mengakibatkan jerawat. (Sebab dah block, tak dapat nak dibawa ke saluran penghadaman.)

3 perkara ini hasilnya: kulit menjadi tegang, sihat dan berseri. Untuk kulit rosak (berjerawat): inilah cara terbaik memberi senaman pada muka tanpa perlu menggunakan tangan / jari atau komponen seperti jarum yang berisiko mengakibatkan jangkitan. Kini anda tahu Rokok Resdung bukan semata-mata bagi merawat penyakit RESDUNG, tetapi turut sama bertindak memberikan rawatan kesegaran, kecantikan pada wajah. Bahannya tiada mengandungi apa-apa bahan kimia atau asid yang boleh memberi kesan mudarat kepada para penggunanya. Bayangkanlah kalau anda mengamalkan rawatan ini seminggu dua kali secara berterusan. Bakteria-bakteria yang ada pada wajah dapat dicuci serta dihapuskan. Ia turut mampu menanggalkan daki-daki di muka. Ringkasannya; ia salah satu petua awet muda terbaik yang ada.

Info: anda perlu tahu cara yang betul bagi mendapat hasil memuaskan. Ini penting. Penerangan menggunakan ia dengan cara yang betul ada dalam ebook panduan tersedia. Sila dapatkan. Ia datang bersama-sama dengan Pakej RkR tersedia. (Teruskan membaca bagi keterangan lanjut mengenai pakej yang dimaksudkan.)

Anda boleh lakukan teknik rawatan ROKOK RESDUNG ini bila-bila masa saja anda mahu. Tiada kesan negatif di setiap kali buat. Malahan, lebih rajin amal, lebih tegang dan berseri kulit jadinya. Sebab banyak kuman mati. Kuman-kuman inilah penyebab utama kerosakan dan wajah kusam. Kesan rawatan rokok resdung ini adalah serta-merta!


gejala resdung mengakibatkan bersingejala resdung mengakibatkan bersingejala resdung mengakibatkan bersingejala resdung mengakibatkan bersingejala resdung mengakibatkan bersingejala resdung mengakibatkan bersin

Selalukah anda mengalaminya? Hidung Tersumbat, Hidung dan Tekak Berlendir, Muka Terasa Sakit dan Berat Terutama Pada Bahagian Mata, Sakit Tekak Berpanjangan dan Berulang-Ulang, Gatal Pada Mata dan Hidung, Bersin tak tertahan - Pasti anda pernah melalui simptom-simptom tersebut jikalau anda menghidap RESDUNG!

Kepada yang Membaca;

Di sini aku mewasiatkan suatu amanah - iaitu suatu penyampaian demi kebaikan manusia sejagat. Kebaikan yg aku maksudkan di sini adalah mengenai perubatan tradisional. Terkurungnya aku di sini telah menggerakkan akal serta dayaku mencipta suatu bahan perubatan khas bagi mengubati penyakit resdung, atau juga penyakit yang serupa ia. Terkurung?...Mengapa? Karena aku telah dihinggapi resdung yang sudah mencapai tahap kronik. Setiap usahaku untuk mengubatinya membawa aku kepada hasil yang lebih teruk. Oleh kerana pelbagai ubatan dicoba ke atas wajah, infeksi berlaku...Sedih aku melihat wajahku...Apabila memandang ke dalam cermin, hatiku berkata: aku tidak mungkin akan sanggup menghadapi dunia. Keyakinanku retak menanti pecah, hancur berderai...Tekanan demi tekanan melanda. Lalu akhirnya aku mengambil keputusan nekad menghilangkan diri, jauh ke dalam hutan belantara di mana tiada siapa akan dapat melihatku...

Udara segar alam semulajadi telah memberiku semangat serta ketenangan. Aku menempatkan diri di sebuah pondok berhampiran dengan sungai yang begitu segar airnya, jauh dari cemaran manusia. Semasa berada di situ, setiap hari aku melatih mensesuaikan diri, seolah-olah meminta alam di sini menerima kehadiranku. Berbekalkan doa, displin dan hati yang ikhlas, syukur kerana hari-hari yang aku hadapi di sini tiada datangnya sebarang masalah. Aku hidup penuh kesederhanaan. Sehinggalah pada suatu hari, aku mula ter'perasan' seolah-olah ada sesuatu yang menggerakkan aku untuk penuhi takdir mengapa aku ke sini. Setiap hari yang seterusnya di isi dengan kesibukan, kesungguhan mengumpul, mengkaji serta mencoba bahan-bahan yang ada bagi tujuan perubatan! Perkara ini berlangsung terus menerus. Kepenatan tidak terasa kerana me'rasai' suatu keyakinan bahawasanya usahaku ini tidak akan berakhir kehampaan.

Benar. Aku telah berjaya mencipta suatu bahan pengobatan. Bagaimana? Selepas beberapa ketika sendirian, takdir telah mempertemukan aku dengan perkampungan orang Asli. Berkawan dengan mereka telah memberi manfaat padaku dalam bidang perubatan tradisional. Terdapat seorang pawang di sana yang telah banyak memberi ilmu untuk di akhirnya aku mampu menggabungkan ia dengan hasil selidikku lalu menghasilkan suatu bahan yang diberi nama Rokok Resdung...

pengubatan tradisional untuk resdungpengubatan tradisional untuk resdungpengubatan tradisional untuk resdungpengubatan tradisional untuk resdungCukuplah setakat itu saya siarkan catitan tersebut buat tatapan umum. Selebihnya adalah mengenai kejayaan 'pengubat misteri' ini melanjutkan hasil kajian sehingga ke tahap membuka sebuah pondok perubatan tradisional di perkampungan yang disebut, dengan kerjasama pawang yang telah banyak membantu. Penerangan mengenai bahan diguna, cara penggunaan dan gambarajah percubaan ke atas sistem wajah. (Bagi memastikan ia selamat.) Kita tutup topik ini kerana ia rumit dan rahsia. Diibaratkan: adakah seorang doktor akan senang-senang nak beritahu orang tentang ramuan ubatnya? Tentu sekali tidak, bukan? Maka dengan itu, saya harap anda faham.

Tapi apa yang penting untuk anda ketahui adalah: Saya seorang Ahli Perniagaan original. Bermakna; saya serius dalam kerjaya. Saya begitu prihatin tentang hasil kerja saya. Saya tidak mahu meniagakan sesuatu produk yang boleh mengakibatkan komplen. Saya tak suka mengambil duit orang dan bergembira dengannya tanpa mempedulikan nasib orang yang telah mempercayai saya (membeli barangan saya tawarkan). Memang tersangatlah ramainya manusia yang berniaga ambil endah tak endah tentang nasib pelanggannya. Buktinya, di kala anda membaca ini, adakah hati anda tiba-tiba terdetik rasa setuju dengan pernyataan saya? Tepuk dada tanya selera. Saya cuma mengatakan apa yang saya rasa benar. (Kalau anda ada pendapat sendiri, maka saya hormati keputusan anda itu.)

rawatan tak menjadirawatan tak menjadirawatan tak menjadirawatan tak menjadirawatan tak menjadirawatan tak menjadi Ringkasannya: Saya tidak mahu hidup dengan rezeki yang boleh mengakibatkan saya disumpah-seranah. Sama ada dalam situasi depan-depan, bisik-membisik, pendaman atau sebaran. Ke manakah saya seterusnya kalau hidup dalam keadaan bergelumang dengan sumpahan orang? Jawapannya: ke arah hidup tanpa ketenangan, di'beduk' dalam kubur dan seterusnya dibakar dalam neraka. Saya angkat tangan. Sebagai seorang yang berpegang pada prinsip keagamaan, saya takut menghadapi itu semua. Jadi, saya pinta kepada anda yang telah berjaya sampai ke perenggan ini, agar terus membaca tanpa syak wasangka. Jangan beranggapan bahawa anda bakal terpedaya dengan satu lagi kaedah yang boleh mengakibatkan duit lebuh! Apa yang saya terangkan di laman web ini adalah penting - terutama kepada yang betul-betul serius mahukan jerawat resdung itu pulih.

Catitan di atas (beserta ramuan dan cara pembuatannya), saya jumpa setelah bertahun-tahun berusaha mencari yang terbaik. Sebagai seorang peniaga, saya membuat tawaran (deal) dengan tuan punya hasilan, supaya sama-sama dapat habuan. Situasi menang-menang. Di sini kebaikan yang dicapai melalui urusniaga ini:

  • Pencipta Rokok Resdung Herbal dapat sebarkan keberkesanan produknya ke peringkat global (lebih ramai). Bidang dia adalah menghasilkan Rokok Resdung di antara yang terbaik, bukan pengiklanan mahupun promosi di semerata media (termasuk internet). Jadi, dia perlukan 'seseorang' yang terbaik memperkenalkan produknya, demi menjamin kualiti. (Saya puji diri sendiri ke?)

  • Saya pula hanya mahukan produk yang terbaik untuk diniagakan. Kerana berniaga produk yang dapat memberi kepuasan kepada pelanggan, akan memudahkan hari-hari saya.

  • Pelanggan (Anda) akan merasa berbaloi berbelanja kerana menerima produk yang berkualiti. Bila produk terbukti dapat bantu merawat penyakit, dengan sendirinya anda takkan rasa rugi. Itu hakikat.

Dengan pemberitahuan ini, saya harap anda faham bersertakan kesedaran: 'Mengapa Dia, Saya dan Anda di sini?' Walaupun penerangan panjang, namun jawapannya ringkas iaitu: kita sama-sama mahukan hasil yang memuaskan.


Elakkan dari Membuat Rawatan Jerawat yg boleh mendatangkan 'Infeksi' (jangkitan).

Perhatian: pendapat saya secara peribadi, diharap dapat elakkan dari melakukan rawatan memicit jerawat sebagaiman dalam video di atas. Cara begini kalau silap gaya, boleh mendatangkan risiko jangkitan luar dan dalam sekaligus.

Kepada yang mahu membuat Pembedahan Sinus.

        

Para doktor merawat penyakit ini dari sudut yang berbeza pula. Pendekatan yang selalu diambil ialah mengesyorkan 'pembedahan sinustis'. Pembedahan ini menggunakan suatu alat 'laser' atau 'pemotong halus' yang berupa pisau kecil tajam yang berupaya memotong lendir-lendir yang melekat pada daging. Lendir-lendir ini tidak lagi boleh dikeluarkan dengan sekadar hembusan. Ia melekat bagaikan sebahagian dari daging. Paling dikesali tentang pembedahan ini ialah: kebanyakkan doktor gagal menyediakan rawatan susulan bagi menghalang lendir tu dari tumbuh semula! Maka dengan ini, sesiapa yang melakukan pembedahan tersebut, akan berdepan dengan kerugian. Tetapi andaikata anda sudah nekad mahu melakukan pembedahan, kerana merasakan sangat perlu membuang lendir-lendir yang tebal melekat, maka berita baik untuk anda: Saya akan dedahkan rawatan susulan paling berkesan untuk menutup lubang serta luka pembedahan supaya ia tidak tumbuh semula. Pegang kata-kata saya: anda perlukan panduan rawatan saya ini kalau anda mahu melakukan Pembedahan Sinus. Jangan ambik ringan.

pembedahan sinus atau resdung So, kepada anda yang berhasrat mahu melakukan pembedahan sinus, tak perlu merasa rugi lagi. Rawatan rkr akan menyambung tugas doktor dengan 'mencuci', menghapus saki-baki kuman yg 'terkeluar' (akibat keratan lendir pisah dari daging) dan kemudian menutup lubang-lubang luka supaya tiada jangkitan (infeksi). Perlu anda tahu kawasan (organ) yang dipotong, sudah semestinya akan keluar darah (luka); dan bukan salah doktor kalau merasakan seakan-akan mustahil nak syorkan rawatan susulan yg boleh mengeringkan luka tersebut melalui tunjuk ajar boleh buat di rumah bagaimana. Antibiotik penahan sakit; yes tapi kuman-kuman tetap mengalir sana-sini di kala kesakitan sedikit reda akibat dibius (antibiotik tu). Mungkin ada cara / rawatan lain untuk mengatasi ini tetapi terpulang kepada anda kalau mahu terus mencari sebab di sini, hanya rawatan RkR sahaja yang mampu saya syorkan bagi membantu.

Nota: susah untuk saya mendapat persetujuan / kerjasama para doktor mengenai ini sebab 'ke-ego-an' lulusan bertaraf doktor bukan calang-calang. Paling kuat adalah mereka akan mendiamkan diri (setuju pun tidak, mengiyakan pun tak). Tetapi saya percaya; doktor yang bagus kualiti diri, sentiasa mahukan yang terbaik untuk pesakitnya (pulih). Namun, perkara ini amat jelas iaitu: kebanyakkan penyakit terjadi adalah disebabkan kuman yang tidak sepatutnya berada dalam badan (organ). Salah satu punca disebabkan kemerosotan tahap kesihatan, lalu mengakibatkan antibodi (pertahanan) lemah, mudah ditembus kuman penyakit. Jadi, make it simple: RkR adalah mengenai pembasmian serta penghapusan kuman. Paling istimewa: ia turut sama mengeringkan! Kenyataan ini saya umumkan sekadar mahu membantu para pesakit mengecapi hasilan terbaik dalam usaha memulihkan kesihatan diri. Harap tiada sebarang tanggapan negatif.

Maka dengan ini, lagi banyak anda faham, lagi jelas jadinya mengenai persediaan anda memerangi serta menghapuskannya. Resdung adalah suatu penyakit dan kita harus menghalangnya dari merebak lalu mengakibatkan kerosakan yang lebih besar.

simptom mengenai penyakit resdungsimptom mengenai penyakit resdungsimptom mengenai penyakit resdungsimptom mengenai penyakit resdungsimptom mengenai penyakit resdungsimptom mengenai penyakit resdungsimptom mengenai penyakit resdungsimptom mengenai penyakit resdungsimptom mengenai penyakit resdungsimptom mengenai penyakit resdungsimptom mengenai penyakit resdungsimptom mengenai penyakit resdungsimptom mengenai penyakit resdung

Resdung' melalui istilah kedoktoran: penahanan mukus yang disebabkan oleh pembengkak-an membran (sel lapisan kulit). Bengkak ini terjadi kerana saluran tersekat. Mukus adalah bahasa saintifik kepada cecair berupa lendir (hingus) yang ada di dalam tubuh manusia. Petanda paling ketara mukus berlebihan adalah kulit wajah berminyak. Minyak yang boleh mengakibatkan wajah kusam dan lebih teruk lagi; jerawat dalam bentuk bisul atau bernanah. Simptom lain yang sering dikaitkan Resdung:

  • mudah sejuk, menggigil di sesuatu keadaan yang tak sepatutnya (baru hujan sikit saja, dah rasa macam nak demam)

  • batuk sampai terasa gatal kerongkong, anak tekak

  • telinga selau rasa tersumbat. Kalau teruk, kena dapatkan ubat doktor cairkan sumbatan (dititik dalam telinga). Contoh: 'berdengung' telinga yang sukar hilang apabila ketinggian berubah-ubah seperti dalam kapal terbang atau lif

  • Hidung kadang-kala meleleh air (tanpa hembusan)

  • Gatal mata yang apabila digaru, semakin menjadi-jadi rasa nak teruskan - sampai merah dan berair.

  • Bersin melampau, sampai pengaruhi suhu badan (jadi panas) dan sikap (baran)

Disudahi dengan satu lagi petanda paling ketara: hidung kerap sangat tersumbat kerana lendir / kahak dan amat sukar dihembus keluar. Akibatnya; suara menjadi agak 'sengau'. Resdung juga dikenali dengan nama 'Sinus' (ketumbuhan dalam hidung) dan 'Alergi' (alahan kepada sesuatu jenis benda atau makanan).

Gambarajah menunjukkan; tempat utama yang selalu menjadi pembiakan kuman resdung. Terjadi begitu kerana saluran di situ adalah deria pernafasan di mana udara keluar - masuk. Di kala sedutan udara berlangsung, sedikit-sebanyak akan membawa kuman / bakteria masuk. Setiap manusia mengalami proses ini - tak dapat nak dielakkan. Jadi; adalah tanggungjawab kita memastikan saluran ini dijaga serta dibersihkan dengan baik.

Komplikasi Resdung Tahap Kronik (atau petanda ke arah itu):

Icon_arrow     Jangkitan nanah di sekeliling kawasan mata dan selsema yang berpanjangan.

Saluran dalaman muka sudah di'block' dengan banyak. Mukus berkumpul sehingga pengaliran udara ke mata terganggu - membuatkan mukus yang bertukar jadi nanah di'pam' ke mata. Mata akan mula terasa berat dan letih. (Rasa nak picit, cungkil pun ada.) Tahi mata 'terkumpul' di kala bangun tidur yang membuatkan mata 'tertutup' dan perlu dibasuh bagi membuka serta melihat semula. Bila dipicit, nanah (kekuningan) keluar (di bahagian bawah kelopak).

arrow    Jangkitan Otak (menginitis)

Amat merbahaya jika ianya sudah merebak ke bahagian otak kerana kuman-kuman resdung itu akan bercampur-aduk dengan bakteria serta organisma di bahagian sana (yang asalnya tidak berupaya mencipta penyakit kritikal). Kebanyakkan penyakit kritikal, kanser salah satunya: bermula dengan nanah-nanah mencemari organ dalaman. Tentu anda pernah dengar doktor selalu membuang 'ketumbuhan' apabila merawat kanser. 'Ketumbuhan' ini, adalah daging rosak yang dipenuhi kotoran, kuman & bakteria perosak ('virus' gelaran barunya sebab nama itu adalah untuk kategori kuman yang lebih kuat dari sekadar biasa-biasa). Oleh itu, 'cair, pecah dan kering'-kan nanah ini bagi menghalang ia merebak. (Rawatan RkR mampu lakukan tugas ini - teruskan membaca.)

arrow    Sakit tekak yang kronik. Alahan hidung atau hidung sensitif.

Perokok tegar - memberi pertolongan kepada kuman resdung melarat lebih jauh melalui nikotin yang disedut. Nikotin mempunyai kandungan 'membunuh sel' sikit demi sedikit serta membuat 'tapak' untuk kuman resdung (sedutan panas rokok). Dari sini kuman-kuman berupaya mengaitkan 'penyebaran' ke kawasan hidung. Akibatnya; deria hidung menjadi sensitif dengan habuk, bau dan sentuhan. Salah satu simptom: pantang terbau belacan. Terasa bagaikan ada 'sesuatu' bergerak-gerak (menguit-nguit) di saluran dalaman (sesetengah kes menjerumus kepada bersin). Apabila bersin, saluran dalaman akan membengkak lalu tersumbat.

ubat sakit tekak    Batuk berkahak terasa seperti ada lendir.

Seringkali terasa seperti ada habuk di kerongkong (dan gatal). Batuk keras adalah petanda kuman-kuman ini sedang 'membaluti' kawasan kerongkong dan sel-sel tekak pula: luka. Penyelesaian diambil selalunya: minum ubat batuk. Kepada yang merasakan ia berkesan, ketahuilah ianya hanya sementara dan batuk keras tu akan berulang lagi. Kerana ubat batuk hanya bertindak men-'cool'-kan (menyejuk) dalaman kerongkong, tidak langsung membunuh atau menyingkir mana-mana kuman (ataupun membaik-pulih sel-sel luka). Ubat batuk seumpama membius kuman untuk layu (tak aktif) serta menyejukkan dalaman kerongkong buat seketika.

petua hilangkan sakit tekak    Mata Dijangkiti Resdung Dengan Teruk adalah paling susah untuk dirawat.

Para doktor ternyata mengalami kesulitan apabila ia berkenaan bagaimana cara paling efektif merawat serta mengubati mata. Sebab mata diselaputi oleh lapisan kornea yang sangat halus. Kornea adalah pertahanan melindungi mata. Contoh: kalau ada habuk atau serangga melanggar mata, ia akan tersekat di lapisan kornea. Mata terselamat dari kecederaan. Tapi resdung tidak menyerang mata melalui depan. Ia mencederakan mata melalui 'belakang' iaitu: akar. Kebanyakan doktor tampil memberi jalan penyelesaian dengan mencipta ubat titikan kepada mata. Untuk melakukan pembedahan, memerlukan doktor yang betul-betul pakar serta kos rawatan yang tinggi. Jadi macam mana? Tak perlu takut dan risau. SAYA akan ajarkan bagaimana mengubati dengan cara 'mencuci' mata dan akarnya melalui kombinasi rawatan luaran dan dalaman.

Jangan Biarkan Telinga Anda dijangkiti Resdung sampai ke tahap ini!

Sejak kebelakangan, ramai yang mempertikaikan kewujudan ulat ini. Video betapa teruknya seseorang boleh sampai ke tahap kronik begini, telah membuatkan ramai pihak terkejut. Golongan yang marah dan tidak berpuas hati tediri dari mereka yang tidak dapat terima kenyataan. Mereka ini terkejut sebab bagi Malaysia (kaum Melayu khususnya), perkara-perkara menakutkan begini tak masuk dek akal dan tak mungkin berlaku di sini. Itulah kelebihan internet: dapat mendedahkan dengan jelas mengenai apa yang berlaku; hal-hal yang selama ini tersembunyi, kini 'senang-senang' boleh dipertonjolkan pada umum. Kalau kita rajin mengkaji dunia internet, sebenarnya kita termasuk dalam kategori bertuah: kerana kita dapat menimba ilmu dan berita terkini dengan pantas. Ketahuilah bahawa bumi Tuhan bukanlah tempat yang kecil. Pelbagai-bagai penyakit yang doktor nak sorokkan, lambat-laun akan terbongkar jua. Contoh macam video ini: akibat tak peduli tentang kesihatan, buat tak reti dengan gatal-gatal berair, nanah hanya perlu picit dan lepas tu ok-lah, gatal telinga cuma perlu selesaikan dengan korek - maka jangan salahkan sesiapa kalau tiba-tiba bila buat checking, akan tergumpal ulat sebegini rupa di dalamnya!

Info: Tak kira di mana jua kes ni berlaku, logik; yang mengalaminya manusia. Terdapat banyak kes kelalaian kesihatan yang masih tersembunyi di mata kita. Semakin maju teknologi (video-cam dan YouTube terutamanya), akan jadi semakin banyak pendedahan dari masa ke semasa. Jadi; renungkanlah. Tapi serius cakap; kes ni berlaku di Malaysia.

Namun anda yang berada di web page ini usah risau! Seperti yang saya katakan; saya akan bantu anda sebaik mungkin bagi menghapuskan apa jua jenis ulat / kuman kotoran yang kemungkinan ada dalam badan. Kita akan pastikan kita menyerang sarang-sarang ulat yang ada - lalu ia akan tertanggal sikit demi sedikit. Usah biar ia terus menambah-nambahkan telur sehingga sarangnya semakin besar hari demi hari!

rawatan-membuang-ulat-resdung rawatan-membuang-ulat-resdung rawatan-membuang-ulat-resdung rawatan-membuang-ulat-resdung rawatan-membuang-ulat-resdung rawatan-membuang-ulat-resdung rawatan-membuang-ulat-resdung rawatan-membuang-ulat-resdung rawatan-membuang-ulat-resdung rawatan-membuang-ulat-resdung rawatan-membuang-ulat-resdung rawatan-membuang-ulat-resdung rawatan-membuang-ulat-resdung

Gambarajah menunjukkan ulat-ulat resdung berjaya dipisahkan dari daging. Gambarajah no.1 menunjukkan sarang resdung yang baru dicuci. Saki-baki sarang masih tertinggal (tiada ulat). Untuk menghalang sarang tersebut dari tumbuh semula dan menghasilkan telur-telur baru, memerlukan suatu cara khas yang powerful (kuat). Saya akan terangkan bagaimana. Kita akan musnahkan ia, dan kemudian menghalang ia dari terus membiak. Jangan risau.

petua menghilangkan kahakMemperkenalkan Ramuan Herbal Resdung

penawar herbal tradisional untuk resdungpenawar herbal tradisional untuk resdungpenawar herbal tradisional untuk resdungpenawar herbal tradisional untuk resdungpenawar herbal tradisional untuk resdungpenawar herbal tradisional untuk resdungpenawar herbal tradisional untuk resdungpenawar herbal tradisional untuk resdungpenawar herbal tradisional untuk resdungpenawar herbal tradisional untuk resdung Bagi menjamin kekuatan serta keberkesanan memerangi penyakit resdung, saya telah berjaya mendapatkan satu lagi produk yang memang benar-benar 'sepadan' untuk dijadikan pasangan kepada Rokok Resdung! Memang sungguh; ini adalah hari yang sangat bertuah buat anda! (Kerana menjumpai website ini dan meluang masa baca.) Cecair ini akan meresap masuk ke segenap lubang yang terbuka, mematikan kuman dan menutup ia!

Saya pernah mencuba pelbagai penawar serta ubat untuk rawatan dalaman. Namun setakat ini, yang ini adalah terbaik. Sebaik saja saya mencuba, pencarian saya terus terhenti. Terus buat keputusan meng-amal-kannya. Oleh kerana terlalu terpikat akan keberkesanan-nya, sekali lagi saya telah membuat perjanjian tetapi kali ini dengan pencipta penawar; Ramuan Herbal Resdung. Saya jelaskan padanya; bahan ini mesti di ketengahkan ke publik. Ia terlalu bagus dan ter-amat-lah rugi andaikata ramai pesakit resdung di luar sana tidak mengetahui tentangnya. Saya beri jaminan pada anda: Ini adalah penawar paling powerful membunuh kuman-kuman resdung (termasuk apa jua jenis penyakit berunsur gatal-gatal. Seperti bengkak bernanah, bisul, jerawat berair dsb). Penting: ia SELAMAT dijadikan sebagai Rawatan Dalaman.

rawatan tradisional resdungrawatan tradisional resdungrawatan tradisional resdungrawatan tradisional resdungrawatan tradisional resdungrawatan tradisional resdungrawatan tradisional resdungrawatan tradisional resdungRamuan ini adalah gabungan dari bahan semulajadi bertujuan untuk pengobatan - dengan bertindak menyerang kawasan yang dijangkiti dan meninggalkan kawasan yang sihat tanpa diganggu. Bijak sekali. Mana-mana daging yang terdapat 'lekatan' lendir-lendir resdung, dengan segera cecair ini akan kenalpasti dan serang. Ia bukan serangan biasa atau seperti ubat resdung lain yang ada. Strategi penawar ini; ia akan melekat pada lendir resdung yang dijumpai, bertindak seperti asid bagi mengikis lendir tersebut supaya tertanggal. Dengar macam bahaya ye tak? Tidak! Sebaik saja lendir resdung tersebut musnah, penawar ini akan membiarkan kawasan yang sihat tanpa gangguan dan akan mengalir mencari mana-mana kawasan lain yang masih belum terhakis. Ia hanya tumpu pada kawasan infeksi (ter-kuman). Itulah sebab saya kata ia bijak! Sungguh men-KAGUM-kan. (Hebat.)

Pembunuh Kuman Resdung

jerawat tahap terukjerawat tahap terukjerawat tahap terukjerawat tahap terukjerawat tahap terukjerawat tahap terukjerawat tahap terukjerawat tahap terukjerawat tahap terukjerawat tahap terukCecair ini mempunyai bahan yang boleh membuatkan kuman-kuman resdung itu pedih, sakit dan musnah - sikit demi sedikit. Perlu anda ketahui; mengapa resdung amat sukar untuk diubati? Mengapa banyak ubat gagal memberi kesan yang memuaskan? Jawapan: kerana kuman-kuman ini adalah berupa lendir yang liat dan kuat, melekat di bawah lapisan kulit. Dan pertahanannya adalah berupa lendir hingusan. Di setiap kali ubat datang menyerang, ia akan sembur keluar lendir pertahanan bagi menangkis serta menghalang ubat sampai ke 'sumber'nya. Akibatnya, keberkesanannya ubat tu hilang - tersekat dalam lendir dan di 'flush' keluar.

petua menghilangkan sakit tekakUbat makan / telan? Tak berkesan...(dengar cakap saya.) TAPI: Saya tak nak kata saya tahu semua - cuma apa yang saya tawarkan di sini, adalah salah satu 'method' (cara) di antara paling berkesan pernah ada. (Dan untuk jumpa cara berkesan, ter-amat, amatlah susah.)

Cara yang paling tepat mengubati resdung adalah dengan memberi tumpuan penuh menghapuskan sumbernya! Sumber maksud saya di sini; lendir-lendir yang bersambung-paung yang bertanggungjawab mengeluarkan lendir hingusan, seterusnya jauh ke sumber utama iaitu 'ibu'nya - yang sentiasa aktif membekalkan telur serta kuman-kuman baru untuk dihantar ke sana-sini. Dan cecair inilah yang mampu melakukannya.

Ulangkaji: Ia berupaya menembusi lendir hingusan tersebut, dan seterusnya menyerang sumber-sumber termasuk ibu yang selalu menghasilkan kuman itu. Cecair tu akan 'meresap' pada lendir liat yang melekat, menghakisnya seumpama asid. Ia akan cuba meleraikan lendir tu dari daging yang sihat. Inilah hasil keberkesanan yang kita mahu!

rawatan resdung menghilangkan jerawatrawatan resdung menghilangkan jerawatrawatan resdung menghilangkan jerawatrawatan resdung menghilangkan jerawatrawatan resdung menghilangkan jerawatrawatan resdung menghilangkan jerawatrawatan resdung menghilangkan jerawatrawatan resdung menghilangkan jerawat

Info: mana-mana nanah, bisul atau jerawat besar kemerahan akan terpecah dari dalam apabila di'langgar' oleh cecair ini. Ia akan tumpu menyerang di sudut akar. Itu yang membuatkan ia begitu hebat sebagai penghapus jerawat. Dengan cara ini, jerawat pecah dengan senyap dan selamat (safe and sound). Maka; Rokok Resdung dan Ramuan ini adalah gandingan cukup sepadan - bagi menghasilkan kesan paling powerful yang boleh mengakibatkan kuman-kuman resdung itu musnah!

masalah resdung kronik

Gambarajah menunjukkan jerawat resdung di antara tahap paling kronik sekali. Insyaallah; ia boleh diubati mengunakan Rawatan Gandingan 2 ini. Jangan risau.

Gabungan 2 untuk Rawatan Luaran dan Dalaman bagi mengubati Resdung

kawasan dalaman jangkitan resdungkawasan dalaman jangkitan resdungkawasan dalaman jangkitan resdungkawasan dalaman jangkitan resdungkawasan dalaman jangkitan resdungBaiklah, kita ungkapkan semula apa yang telah diterangkan bagi pemahaman ringkas yang jelas: merujuk pada gambarajah di sebelah, kita dapat lihat persekitaran dalaman yang menjadi tumpuan kuman-kuman resdung bersarang. Untuk mengubati seterusnya menolak keluar kuman-kuman ini, kita mesti memberi fokus penuh menyerang kawasan-kawasan tersebut.

  • Pertama: 'tuju' wajah menggunakan perubatan wap herbal dari rokok resdung. Tindakan ini akan 'mengejutkan' kuman-kuman itu akibat terasa panas + herbal yang boleh membuatkan ia terganggu kuat.

  • Kedua:Selepas menggunakan lebih kurang 3 batang, jerawat nanah, kecil atau besar akan jadi 'menggelegak'. Darah menjadi cair lalu 'melonggarkan' saluran-saluran yang tersumbat.

  • Ketiga:Di waktu inilah paling TEPAT menitiskan cecair tersebut masuk ke rongga. Di kala darah sedang cair dan saluran lancar, cecair ramuan ini akan mudah mengalir ke segenap pelusuk lalu menyerang kuman-kuman yang ada. (Rujuk gambarajah sebelah untuk kenalpasti kawasan yang perlu ditembusi dan dicuci.)

Itu Saja! Semudah itu. Dengan hanya menggunakan 3 langkah tersebut, anda sedang berada di landasan yang betul bagi menyelesaikan masalah resdung dan jerawat dihadapi. Inilah kelebihan apabila menggunakan bahan dan cara yang tepat.

pakej rawatan resdung rkr dihantar melalui Pos Laju MalaysiaJadi, apalagi nak ditunggu? Selesaikan masalah jerawat dan resdung anda hari ini juga. Melalui tunjuk ajar yang mudah, ringkas dan tepat dari rokokresdung.com - anda tidak perlu lagi bersusah payah, membazirkan wang, membuang masa dan terfikir-fikir berapakah kos yang bakal pusat rawatan akan 'charge' anda di setiap kali melakukan rawatan resdung.pakej rawatan resdung tradisional Melalui sini, anda boleh buat kiraan sendiri dan seterusnya lakukan rawatan tersebut di rumah. Tiada terlibat bahan-bahan kimia atau asid yang dilarang sama sekali penggunaanya - Ia bersih dan selamat, jadi tak perlu risau. Bab keselamatan adalah penting bagi saya. Melanggar akta keselamatan adalah salah di sisi undang-undang dan boleh dikenakan tindakan. Ikuti panduan cara penggunaan yang saya sediakan khas buat para pelanggan, dan saya yakin (insyaallah), anda akan berpuas hati dengan kesan serta-merta gabungan 2 produk ini.

Pemberitahuan: Anda boleh gunakan Rokok Resdung sahaja kalau anda mahu - tetap berkesan. Cuma saya usulkan agar disertai dengan Ramuan Herbal Resdung adalah bagi menolong anda mencapai kesan maksimum. Anda boleh pesan berasingan (Rokok Resdung atau Ramuan Herbal) atau kedua-duanya sekaligus. Pilihan anda. Pesanan boleh dibuat di web page ini:

Pesanan Rokok Resdung Dan Ramuan Resdung Herbal - Klik Sini

Tetapi adalah lebih baik jika anda dilengkapi dengan 'Starter Kit' menghapuskan Resdung dan Jerawat berharga RM60 (sahaja) + RM10 kos pos = RM70 (harga keseluruhan). Atau: Pakej Overall, lebih baik. Dengan pakej Starter, berikut ialah apa yang bakal anda terima:

  • 10 batang Rokok Resdung Herbal - dijamin berkualiti tinggi, yang akan mengering serta memanaskan kuman-kuman di wajah supaya ia mati dipermukaan termasuk membuat urat muka renggang / longgar dan darah dipanaskan - seumpama diberi senaman. Bukti rokok resdung rkr berkualiti bagus adalah: setelah lebih kurang sejam rawatan dibuat; anda akan terasa 'cukup berselera' untuk makan! Petanda bahawa rokok dibaluti & diadun dengan bahan yang menyihatkan (dan mahal...- pengalaman ini akan mengajar anda membezakan produk peniaga lain dengan RkR).

  • 1 botol Ramuan Resdung Herbal - yang akan mencairkan sarang dan ulat resdung yang bersarang di dalaman wajah (dan badan), sehingga ia terpisah dari daging. Taraf kesihatan anda akan naik mendadak kerana banyak kuman-kuman penyebab penyakit tersingkir.

  • Ebook Panduan yang akan menerangkan dengan jelas dan terperinci bagaimana anda boleh merawat serta mengubati resdung (termasuk jerawat & apa jua penyakit kulit yang merosakkan) berpandukan kombinasi bahan + rawatan tersedia dengan tepat. (bukan teka-teka!) Ia penting untuk membuatkan anda yakin dalam usaha mencapai hasil memuaskan.

  • Serbuk Penghakis Kuman sekiranya pilih Pakej Overall. ubat batuk paling mujarab
penawar resdung

Jawapannya: 3 komponen ini (4 sekiranya serbuk penghakis disertakan) akan memastikan anda berjaya menghapuskan penyakit resdung tersebut, tidak kira betapa degil sekalipun ia! Cadangan saya: dapatkan Pakej Starter ini (ataupun Pakej Overall yang baru saja RkR lancarkan di atas permintaan ramai) kerana dengan memilikinya - anda akan dilengkapi dengan pengetahuan seumur hidup bagaimana untuk bersiap sedia menghadapi penyakit ini. Anda tidak akan takut lagi menghadapi Resdung.

serbuk penghakis resdungPenting: Pihak RKR telah berjaya menghasilkan satu lagi bahan susulan (pelancaran pada Januari 2012 setelah diujikaji sebaiknya supaya selamat diguna) - bagi menambahkan keberkesanan rawatan yang telah memang sedia kuat selama ini. Ianya adalah 'Serbuk Penghakis Kuman' (ramuan tradisional). Ia akan membantu menembus + membersihkan liang rongga dalaman, menghakis & membuang kotoran, kuman dengan begitu efektif: membuatkan saluran pernafasan tak kiralah betapa tersumbat sekalipun; jadi clear! Diharap anda dapat meluangkan masa meneliti info berkenaan bahan terbabit di facebook RkR Info Lanjut

Info: penerangan menggunakan serbuk ini ada diberitahu secara tepat dalam ebook panduan rkr.

Kesimpulannya; berita baik buat anda yang bermasalah dengan sistem pernafasan: rawatan ini akan membuatkan saluran pernafasan menjadi lancar. Tentu sungguh menyeksakan apabila tidak dapat bernafas melalui hidung dengan sempurna (sebaliknya kebanyakan masa terpaksa bernafas melalui mulut), bukan? Tak perlu runsing dan kecewa sebab lama-kelamaan apabila mengamalkan rawatan ini, bermacam lendir, kotoran dan kuman akan terhapus dan hasilnya: anda dengan senang hati dapat mengunakan sistem saluran pernafasan melalui rongga hidung dengan selesa, normal sebagaimana mereka yang sihat. Tiada lagi sumbatan, berhingus, selesema tak tentu arah atau gatal hidung.

mengeluarkan lendir resdungmengeluarkan lendir resdungmengeluarkan lendir resdungmengeluarkan lendir resdungmengeluarkan lendir resdungmengeluarkan lendir resdungmengeluarkan lendir resdungmengeluarkan lendir resdung

review tentang serbuk penghakis rkrReview tentang saluran tersumbat #1:ubat selsema dan bersin mujarabmmg betul...sy telah mencuba dn skrg masih mengamalkannya. Cuma skrg sy cuma pkai sekali saje dlm sbln. Mmg nmpk sgt ketaranya perbezaan dn sgt2 puashati. Yg pnting kena rajin dn tahan sakit..hehehehhepetua hidung tersumbat - Nur Azhana

testimonial rkrReview tentang saluran tersumbat #2:thnx brg dh smpai .. n sudah mula dgunakan .. sehari guna rsa lapang sgt hidung .. dh xtrsumbat mcm selalu :) cara menghilangkan alahan - Nur Atyka

Andaikata setelah membaca segala penerangan diberi anda masih tertanya-tanya: 'Perlukah aku ebook ini?' Biar saya beritahu straight and clear: Walaupun ia ringkas, tetapi saya jamin bahawa ia adalah ebook paling penting dalam hidup anda sekiranya anda mengalami masalah resdung dan jerawat. Ebook ini bukan tembak murahan sebagaimana banyak yang lain. Ia menerangkan dalam bentuk langkah demi langkah, jelas dan mudah difahami - kerana kami serius mahu anda berjaya memulihkan penyakit yang selama ini membelenggu hidup anda. Jadi, jangan lepaskan peluang ini sebab bukan senang nak jumpa sesuatu yang betul-betul mahal - ditawarkan dengan harga yang sangat berpatutan. Pula; anda bukan terima ebook sahaja, malahan 2 produk iaitu Rokok Resdung dan Ramuan Herbal akan diposkan ke alamat anda! (3; Serbuk Penghakis kalau ambil Pakej Overall.)

Rawatan menghapuskan jerawat dan resdungMaaf saya pinta kerana saya tidak dapat meletakkan harga yang lebih rendah dari ini. Sebenarnya, kalau nak diikutkan, saya keletihan semata-mata nak tolong anda sekalian. Kerana; pergi sana-sini untuk persiapan (duit minyak tak terkira banyaknya; dan harga minyak pula semestinya tak pernah turun dah), memastikan produk diniagakan berkualiti, urusan checking pembelian, urusan menjawab persoalan, memastikan web site sentiasa beroperasi dengan baik (tak rosak, memastikan maklumat pesanan / pembayaran tak hilang - di mana urusan teknikal ini perlukan pro dibidang komputer yang semua orang tahu kosnya mahal), sekali-sekala kena melawat pembekal bagi memastikan bekalan tak putus, menyiapkan 'packing' pesanan semua, urusan penghantaran dengan Pos Laju ('rate' sentiasa menanti masa untuk naik sebab terlibat dengan petrol) dan banyak lagi perkara-perkara yang orang anggap senang saja kalau nak berniaga ni. Semua perkara tersebut memerlukan KOS. Dan saya sudah buat kira-kira dan berusaha sebaik mungkin untuk tidak menaikkan harga, agar saya dapat membantu anda semua tidak kira sama ada mewah, sederhana, berpendapatan rendah, student: dengan harga mampu milik. Penyakit tidak kenal status, oleh itu semua orang berhak mendapatkan rawatan demi kesihatan diri sendiri. Keuntungan yang saya capai hanya sekadar dapat teruskan hidup serta kesinambungan membantu pelanggan-pelanggan selepas anda. Jadi, saya harap anda faham mengenai soal harga.

perawat resdung yg ambil kesempatanInfo benar: ada sesetengah perawat tergamak mengambil kesempatan di atas penderita resdung dengan cara mengenakan bayaran mahal iaitu sekitar RM60 - RM80; menggunakan 3-4 batang rokok resdung sahaja untuk merawat! (tiada bahan ubatan lain terlibat). Golongan begini lebih berminat dan fokus terhadap sudut keuntungan berlipat-ganda berbanding pengetahuan tentang produk serta servis rawatan. Mereka ini tidak tahu mengenai 'nilai sebenar' sesuatu bahan / produk mengikut harga pasaran. Tak perlu hairan kalau mereka seolah-olah pakar yang sungguh meyakinkan sebab: duit memiliki 'suatu kuasa' yang berupaya menjadikan manusia apa saja! - terutama terhadap mereka yang obses (tak kira apa) mahukannya. Sebab utama saya beritahu ini adalah kerana teramat kesal dengan sikap mereka yang tiada belas ihsan dalam hati: sampai sanggup jadi macam tu nak buat pendapatan.

   CARTA PERBANDINGAN serta KELEBIHAN RAWATAN RKR
RAWATAN RKR
PUSAT RAWATAN
 Tak perlu merantau jauh (& tercari-cari kalau pertama kali pergi)
yes
no
 Tak perlu menunggu giliran kalau pelanggan ramai
yes
no
 Tak perlu telefon dan temujanji dengan Perawat terlebih dahulu
yes
no
 Tak perlu bayar mahal utk 2-3 btg rokok resdung di setiap kali rawatan
yes
no
 Memberi susulan buat Rawatan Dalaman mengunakan Ramuan Herbal
yes
no
 Memberi info supaya pelanggan lebih bersedia dan tahu menghadapi resdung
yes
no
 Produk serta Bahan Rawatan berkualiti elok
yes
tak pasti
 Memberi hasil rawatan yang memuaskan
yes
tak pasti
 Menyediakan Krim Sembuh Parut Jerawat (sapuan selepas rawatan)
yes
no
 Rasa tenang sebab boleh pesan bekalan bila-bila masa jika habis
yes
no
 Pakej Lengkap yang membuatkan pelanggan serba-tahu membanteras serta menghapus Jerawat dan Resdung Kronik di masa-masa mendatang
yes
no

Dalam apa jua situasi, bagi pihak RKR, saya jamin; barangan yang diniagakan amat berkualiti dan pesanan akan dipastikan sampai ke tangan anda.


Dapatkan Bekalan Anda Sekarang! - Klik Sini.


Nama perlu di-isi.


Email perlu di-isi.Format tak sah.

cara menghilangkan kahak*--- Atau download Report Percuma RKR terlebih dahulu bagi memahami lebih lanjut termasuk bagi membantu membuat keputusan demi kebaikan diri sendiri.

Penting: anda juga akan menerima email tentang tawaran harga, Pakej paling sesuai serta maklumat memperkukuhkan diri melakukan rawatan. Jadi; lebih elok download. TQ. ---*

review rawatan rkr dari pelanggan puas hatiReview Penghargaan:ubat selsema dan bersin mujarabAlhamdulilah...setelah hampir 2 bln menggunakan rawatan di kat rumah dan asrama,jerawat yg besar2 semakin mengecil dan beransur hilang...masa guna byklendir yg keluar tp lama2 dh kurang tp masih lagi guna rawatan ni.....ramai tegur muka dh ok daripada yg dulu...rawatan rkr mmg terbaik!!!!terima kasih Rkr...petua hidung tersumbat - Wan Apih Peteh


pengakuan para pelanggan rkr Pengalaman Benar Para Pelanggan RKR

Terima kasih Pihak RKR ucapkan kepada Anda yang sudi berkongsi kerana - melalui review ini, para pelanggan lain mendapat manfaat mengetahui overview tentang bagaimana kesan dan rawatan ini berfungsi.

Review #1

petua menghilangkan batukMasuk minggu ke-2, ada satu hari tu lps gunakan ramuan herbal, saya dok seh! seh! (hembus hidung). Tiba2 saya TERKEJUT sebab terdengar mcm ada bunyi sesuatu di telinga belah kiri! Bunyi mcm ada benda bergerak. Melompat jugak saya dibuatnya. Ingatkan ada kumbang atau serangga lalu kat telinga...tp rupa2nya bunyi lendir pecah. Tak sakit pun. Cuma terkejut dibuatnya kejap. Telinga saya yg selama ni dok selalu sumbat, kini dah ok! Gatal hidung, mata, mulut semua dah takde. Trima ksih.membuang lendir kahak - En.Karim, Ipoh Perak.

Review #2

ubat nanah, lendir dan kahakLepas 2 bulan macam tu, bangun dari tidur saya terhidu bau macam bangkai...busuk. Tapi busuk dia ganjil. Memandangkan saya ada pengalaman pernah hidu bau mayat hanyir, maka saya berani cakap bau tu lebih kurang macam tu. Macam bau daging manusia busuk. Lama jugak saya baring dengan mata celik. Bau tu ikut ke mana saja saya pergi sampai le masuk bilik air. Di situ, saya hembus hidung dan terkeluar kepingan-kepingan berupa daging busuk! Rupa-rupanya bau tu datang dari dalam hidung. Benda yg terkeluar tu adalah resdung yg selama ni menganggu saya. Dia dah terpisah dari daging. Memang pengalaman tu buat saya seronok betui. Semenjak hari tu, wajah jadi berseri je. Nafas pun dah tak busuk macam selalu. Syukur betul2.petua menghilangkan selsema - Ah Lail, Tronoh Perak     Info Lanjut

Review #3

Salam, terima kasih saya ucapkan kpd anda, dgn bantuan & panduan yg diberikan.keadaan resdung saya kini beransur pulih, tapi masih teruskan dengan cecair yg dimasukan rongga hidung, rokok dah habis dan saya akan oder sedikit masa lagi.nak pulih sempurna agak memakan masa, sebab saya menghidap resdung sudah lebih dua dekad (20tahun) Alhamdulilah PKR adalah penawar sangat sesuai bagi saya. terima kasih. - A Rahman Che Ding, Kluang Johor.

Review #4

Saya Pakai herbal rkr pedih sgt sampai pening kepala saya tapi memang bagus produk ni saya puji sgt Cuma secara practical jgn bg org buat sendiri mengasap muka dgn rokok Resdung cuz kurang berhasil...bila saya suruh org lain buatkan mengasap lg keluar smua kuning tu Dan mata saya tutup dengan tisu Dan tuala basah supaya xpedih..ni saya Akan order lagi utk beri pada adik saya pula - Khalid bin hussin , Wilayah Persekutuan.

Review #5

rawatan ulat resdung yg berkesanselepas 2-3 hari saya buat rawatan ada keluar lendir bersama najis kemudian ada ulat kira kira 10 ekor ,selepas itu tak ada ulat keluar,ulat resdung kut.
- Thasan Dass, Ipoh, Perak.     Info Lanjut


Review #6

Wpun sy br guna ubat ni sy nmpak ada kesan pd sy. Jika dulu kalu anak sy trsiku btg idung sy mesti sy akn brsin truk tp aritu wat ptama kalinya xde pun.. Lendir mmg x henti kuar tuk bbrapa jam bila sy titiskan kedlm idung sy, Alhamdulillah. - pelanggan sms RKR.

Review #7

terima kasih pihak RKR...set resdung saya baru sampai ptg kelmarin... baru jer pakai...walaupun pedih..tapi alahamdulillah... dah x gatal da hidung...jerawat pun da mengecut...| ada x makanan yang kena pantang bila amalkan set resdung ini??? - Mohammad Ezwan, Kuala Terengganu.

Review #8

terima kasih kpd RKR. kini saya sudah tiada masalah jerawat lagi. tinggal tompok hitam yg samar2 je. stok cecair resdung saya masih banyak lagi, adakah ia boleh bertahan lama? saya rasa sudah sebulan lebih tidak gunakan lagi. dan bila saya rasa ingin gunakan lagi, adakah ia masih sesuai lagi? - Rohayu, Senai, Johor.

Pemberitahuan RkR: Ramuan dan Rokok Resdung RkR dicipta untuk tahan lama dan tidak mudah rosak (berkualiti tinggi). Cuma diharap pastikan penutup ramuan ditutup kuat manakala rokok resdung pula disimpan dalam balang 'kedap udara' (tidak mudah dimasuki udara). Juga; tidak perlu berpantang apa-apa. Tetapi untuk hasil terbaik - sila amalkan minum air suam dan tinggalkan air minuman bergula atau manis (seperti teh tarik, sirap, air gula) buat seketika (lebih kurang 1-2 bulan). Makanan tak apa. Cuma minuman.

Review #9

salam.saya akui kebenaran testimonial pelanggan RKR.Walaupun sy masih baru tp tindakbalas ubat herba memang berlaku. Bila sy guna ubat herba tu, tekak sy terasa pedih dan nak termuntah dan keluar lendir yang likat.oleh kerana sy dah lama menghidap resdung,ia akan ambil masa pnjang utk sembuh tapi sy akan terus menggunakan RKR smpai pnyakit sy brtambah baik.
- Rohaya Ibrahim, Kuala Terengganu.

Review #10

Disini sy ingin mengucapkan ribuan terima kasih kepada pihak RokokResdung yg telah memberikan penerangan serta panduan yg sgt terperinci tentang resdung serta cara rawatannya.
- muhammad afiq mohamed.

Review #11

sya berpuas hati dgn tindak balas rkr... skrg sya btl2 teliti setiap ap y berlaku ats dri sya.. mulai smlm dn hari nie sya dpti najis sya disaluti lendir putih sprti y dinyatakan..
- Sastriawati.     Info Lanjut

Review #12

ish mana ada saya fed up.bagus asap tu,,cecair tu pedih sikit membuatkan saya berasa agak serik nak buat lagi,tapi berkesan,,sungguh,terima kasih r n r.saya akan terus menyokong anda.
- Zul Hamid, Johor

Review #13

alhamdulillah saya n suamu dah guna...memula mmg sakit bguling-guling juga la... sy je suami cover sakit.... alhamdulillah.... mula2 pkai dah rasa ada prubahan.... nak order lagi....
- Norazlila Mohtar

Review #14

Saya dah guna 2 kali rawatan. Alhamdullillah, dah hampir sembuh. Dulu, maghrib je gatal2 seluruh badan. Telinga hampir sentiasa gatal. Rokok shj tak berapa berkesan tapi dgn ubat titik tu, hebat. Pertama kali guna rokok lepas tu titik ramuan hidung sebelah kiri. Lendir byk keluar. Pedih sgt, tekak, telinga, mata, gusi. Tapi pedih sedap sbb tahu ubat tu serang kuman resdung. Hilang pedih tulang pipi rasa nak pecah. Resdung saya agak teruk. Badan2 rasa sakit dari atas ke bawah. Hilang sakit di kepala, sakit tgn, hilang do tgn turun lagi seterusnya hingga ke kaki. Seminggu saya rasa sakit tapi tidaklah hingga tak bekerja pula. Lepas hilang semua rasa sakit, baru buat rawatan kedua.

Kali kedua, lepas rawatan rokok, saya titik ramuan sebelah lubang hidung kanan. Berdesup terus pedih tangkap dua2 telinga, gusi, mata, belakang kepala ( rasa mcm dlm otak). Daging pipi kanan rasa mcm terbakar. Hilang rasa pedih dan terbakar, seperti rawatan pertama, sakit turun ke bawah.... Skrg telinga dah tak gatal. Gusi dah tak berdarah ( dulu selalu), mata, hidung.. semualah, dah tak gatal. Alhamdullillah. Terima kasih sgt2. Cuma telinga saya masih berdesing. Seminggu dah berlalu dari rawatan kedua. Saya tak buat sbb ada ride. Esok nak buat rawatan ketiga. Nak bunuh semua ulat2, kuman2 resdung ni. Mmg tak rugi beli. Terima kasih sekali lagi.
- Zamrut Fazilah

Review #15

oooh..apa ada kesan2 smpingan nya tak? sya ada beli sebotol cecair ramuan herbal tu..dan penah cuba msukkan ke hidup..tapi tu lah x tahan bila smpai ke rongga sinus..pedih teramat sgt.. tpi sgt berkesan.. - Almuallim

Pemberitahuan RkR: pedih di fasa permulaan saja, petanda kuman2 & kotoran masih tebal. proses 'penghapusan' & hakis mmbuatkn sdikit pedih tp itu juga petanda berkesan rawatan, tk perlu risau sb tk merbahaya (selama ikut panduan & dos rkr tetapkn). utk kurangkn pedih fasa prmulaan > guna rokok resdung trlbih dahulu sblum titis. rokok brtindak sbgai 'bius semulajadi' renggangkn uratan & panaskn darah supaya pedih tk terasa sgt. terima kasih.